A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Választások

2010. április 05. - Vyca

Emlékeztek még arra, mi volt 4 évvel ezelőtt? Az egész környezetem lázban égett. Mindenki politizált körülöttem. Akármerre mentem, politikai hirdetés vágott mellbe. Azt láttam az utcán (pedig én nem szoktam észrevenni a hirdetéseket, teljesen kiesnek a látóteremből, szóval ha már engem is frusztrál, az nagy szó), a televízióban. Akkor még fiatalabb voltam, és nem volt internetem. A tájékozottságom sem volt a topon (igaz az most sincs, de van kit megkérdeznem, ha valamit nem tudok, nem találok). Akkor még nem volt lehetőségem, hogy mindent szemügyre vegyek és úgy hozzak döntést. Mint a legtöbb ember, én is a környezetem által informálódtam és ikszeltem. Illetve akkor volt még nyílt vita rendezve a Magyar Televízió műsorán. És ennyi. Ma már sokkal jobb a helyzet. Egyik irányból idén sokkal gyengébb a pártreklámozás szintje. Érzik ők, hogy nem kell annyira sajtolni a népet, mert elérték már azt a határt, amin nem kellene túllépni..

Idén is buzdítalak Benneteket, hogy igenis, menjetek el szavazni, mert szavazni kell. Egy szavazat önmagában nem ér semmit, de sok kicsi sokra megy. Én szeretek beleszólni, mi történjen velem. Mindenki érzi, hogy változtatni kell. Talán most sikerülhet.

 Országos listát 6 pártnak sikerült felállítania (párt nevére kattintva a program letöltésének elérhetősége):

Rajtuk kívül területi listát állítottak:

Hogy Te a saját körzetedben kik közül választhatsz, azt a Választás oldalon (Országos és területi listaállítások menüpont) tudod megnézni. Egyébként itt még sok egyéb hasznos információ megtalálható (pl. mi alapján állítottak a pártok területi illetve országos listát, milyen tudnivalód van a szavazásról).

Olvasgassatok bele a programokba, és ne csak az általatok favorizált párt által összeállítottba. Vessétek össze mindegyiknek a nézeteit, és az alapján hozzatok racionális döntést vasárnap az urnáknál. Remélem, hogy nem csak azért arra a helyre fogjátok rakni az ikszet, ahova, mert anyu-apu-barát-barátnő oda teszi.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bahndie 2010.04.09. 18:08:14

Döntöttem: Idén is "szarpolgár" maradok és nem megyek szavazni, viszont stílusosan kitűzöm a fekete zászlót.

VakondM 2010.04.15. 20:43:46

@Bahndie: Pedig neked gyalogolni sem kellett volna az urnáig. Csak kinyitják az ablakot és leszállsz :)
süti beállítások módosítása