A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Köszönetnyilvánítás

avagy ami a diplomamunkából kimaradt

2015. június 04. - Vyca

Ez is elkészült. Klasszikus kreatív folyamattal, melynek lényege, hogy a határidőig rendelkezésre álló idő feléig nem történik semmi, aztán a maradék fél időből 60% pánikolás, de szerencsére végül az utolsó egyötöd részben az összes munka elvégződik. Ennek ellenére - az előzővel ellentétben -  nagyon büszke vagyok a munkámra. Nem alkottam semmi újat vagy eget rengetőt, viszont véleményem szerint szakmailag rendben van. Ez köszönhető a külső konzulensemnek és annak, hogy szerény tudatlan személyemet átirányította a KFV-hez. Nagyon sokat tanultam tőlük. Hálás vagyok, hogy ennyi időt szántak rám és a munkám lektorálására, fáradozást és türelmet nem sajnálva. Nélkülük ez a diplomamunka nem született volna meg. És mennyire lelkesen akarják átadni a tudást, önzetlenül! Rendkívül ritka ez már manapság. Pláne, hogy ők nem kaptak ezért semmit. (Az irodalomjegyzékben való szereplést nem tartom fizetségnek.) Csodálatos az emberi segítőkészség.

Ismét köszönöm az angol összefoglalót RB-nek. Illetve a töredelmes lektorálást! Alig akartam elhinni, hogy tényleg elolvasta valaki, de a docx-be biggyesztett megjegyzések meggyőztek. Szeretet.

MGG-nek köszönöm, hogy - nem tudom, milyen mágiája van, de -  nagyjából rajtam tartotta a szemét és úgy fest sikeresen hat rám, hogy igenis csináljam a dolgaimat. Szupervizor. Revizor. 

Anyunak köszönöm, hogy elviselt az elmúlt években és sikerült minden nagyobb összeütközés nélkül túltenni magunkat azon a kritikus őszi szemeszteren is. Nagyon remélem, hogy lassan én is a helyemre kerülök és jobban tudok segíteni.

Így utólag is örülök, hogy nem hagytam magamat rábeszélni egy tervezésre, hanem tanulmányt írtam. Annak ellenére is, hogy a félév felében dolgoztam, végül sikeresen végeztem és leadtam. Persze, pótleadás előtti utolsó éjjel készültem el, de még aludni is tudtam - ellenben a karácsonyi házibeadással. És RB örök igazsága: Ha lenne még egy egész heted, akkor is az utolsó pillanatban készülnél el. Na igen, úgy fest pontosan ilyen vagyok. Viszont akkor is örömmel tölt el, hogy viszonylag simán ment, veríték, könnyek és vér nélkül. (Nem úgy, mint ősszel a két tervezés..) A jelek szerint alkalmanként hozok én jó döntéseket is. Ez megnyugtató.

Az érdeklődők megtekinthetik az elkészült művemet ezen a linken.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása