A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Amikor mindenki engem akar

2010. március 30. - Vyca

Márc. 15-én kezdődött, hogy fogyatkozni kezdtek Digiből a csatornák. Először csak akadoztak, aztán egyre kevesebb működött, a legtöbb helyén csak feketeség.

Én amennyit tévézek általában, felőlem a televíziót is megszüntethetnénk, de anyu itthon volt pár napot, és szeretett volna kikapcsolódni azon a módon, hogy csak néz ki a fejéből, miközben mindenféle felesleges információ árad befele. Mérges lett, hogy a potenciális két adásból egyet sem tud nézni, mert azok minősíthetetlenek. Ezért felhívta  a szolgáltatót.

Csakhogy itthon nincsen senki általában, így az én számom került be a központba. Délután csörög a telefonom. Nézem, budapesti körzet. Meglepődtem, mert ami hívást onnan vártam, az a következő héten volt esedékes, de természetesen felvettem. Egy férfi hang szólt bele a vonal túlsó végén: Anyukádtól kaptam meg a számodat. A Digitől telefonálok. Hol ebben a logika, hogy előbb közli, honnan van a számom, aztán meg hogy honnan telefonál?

Legyen. Távvezérléssel, amiben a vonal túlsó felén elhelyezkedő operátor a távvezérlő egység, én pedig csak az eszköz, szépen újrahangoltuk az egészet. Áramtalanítás, újra beüzemelés - nem akartam megjegyezni, hogy ezt egyedül is elvégeztem, kivéve az újrahangolást, mert az annyira macerás, és hosszú és kitörli az összes személyes beállítást...

A sávkeresési időszak alatt próbáltam kicsit beszélgetni, mert olyan unalmas csak tartani, és percenként közölni, hogy a keresés éppen hány százaléknál tart. De az igazat megvallva nem volt vevő a beszélgetésre. Hát jó, gondoltam, akkor így jártál. Én nem fogok erősködni, hogy legyünk társasági lények.

A hangolás végeztével semmi nem lett jobb, megbeszéltük, hogy kiküldenek egy szerelőt, majd egyeztetnek időpontot anyuval, és elköszöntünk.

Ami ezután jött, volt számomra meglepő. Kb. 20 perc elteltével kapok egy SMS-t. Mivel a telefonomon a telefonszámot az üzenet végére írja ki, csak néztem: biztos jó helyre küldték ezt? Nem tudtam mire vélni. Majd aláírás: A digis fiú. (Egyébként semmi tolakodás nem volt benne, csak a tény, hogy egy szolgáltató egy munkatársa elteszi a számomat.)

Az első reakciómmal elkezdtem nevetni, a másodikkal kicsit felháborodni, hogy mire nem vetemülnek az emberek, majd harmadjára válaszoltam, hogy a munkaszerződése tudtommal tiltja, hogy visszeéljen az előfizetők adataival. Mire megkaptam, hogy nem élt vissza, mert nem adta ki 3. félnek. Valóban nem, csakhogy ő a 3. fél.

Én is dolgoztam telefonos információban, én is beszéltem kedves emberekkel, de nekem eszembe nem jutott volna saját magam érdekében felhasználni mások személyes adatait.

Ez már majdnem felér azzal, amikor a KTH (=Központi Tanulmányi Hivatal, aki nem tudná) kedves munkatársa úgy gondolta, hogy ő most engem lekap. Na az viszi a prímet a hivatali dolgozókkal és szolgáltatókkal kapcsolatos megdöbbentésben.

Az antennánk azóta már rendben van, mint kiderült a téli hólé elfagyasztotta a vezetéket, és ezért esett le a készülék által érzékelt jelszint. Szegény szerelő fiú, munkaidejének lejárta után egy órával ért ide, de annyira hűségesen és szótlanul tűrte, hogy neki fel kell másznia a padlásunkra, ami már magában is egy csatatér, nem még az egyéb elhelyezett dolgokkal.

A Digi egyenlege
operátor:szerelő
0:1

Erre rá pár napra Bangladesből hívtak - minek előtte csatlakoztam arckönyvben egy építőmérnököket tömörítő csoporthoz, és abból egy srác. Az nem derült ki számomra, hogy milyen indíttatással hívott, és pláne nem értettem, hogy miért éjjel 11-kor (ami ott kábé +2 óra). Így próbáljak szakmai kapcsolatokat kiépíteni magam számára a szép jövő reményében!

És mégsem akar mindenki engem. A héten két program sem sikerült, amiket nagyon szerettem volna. Igaz, még csak kedd van, vasárnapig még megváltozhatnak a dolgok..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nórcsi88 2010.03.30. 22:22:28

Hát mik vannak?:)
nálunk egyszer egy GLS - es srác járt,nem volt otthon senki,én nyitottam ajtót,de olyan csomagot hozott amit mi nem is rendeltünk meg... Elment és 15perc múlva vissza ,hogy megadja a telefonszámát,hát ha "meggoldolnám magam" a csommaggal kapcsolatban :) Természetesen nem hívtam fel,de valahogy jól esett a női hiúságomnak :D

Vyca 2010.03.30. 22:27:08

@Nórcsi88: Nem mondtam, hogy nem legyezgette a hiúságomat. Mégiscsak nőből vagyok.

VakondM 2010.04.14. 20:46:07

Nem lehet mindenki digis "szerelő"... :)

klapperes 2010.04.20. 16:41:56

Hát ilyen módon is lehet csajozni? Lehet, hogy munkakört kéne változtatnom, pályamesterként így erre nem sok esélyem van... Bár elég lehet, hogy csak mondom majd, "digis szerelő vagyok", aztán vagy szerelek vagy engem szerelnek (le)! :-)

Vyca 2010.04.21. 20:18:57

@klapperes: Nálam a pályamester inkább játszik.. ;) :D
süti beállítások módosítása