A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Construma

2011. április 08. - Vyca

Amennyire el voltam keseredve kedden-szerdán, hogy semmi nem megy, tegnap meg ma azért egészen szépen leépítettem a negativizmust.

Megvolt csütörtökön az utolsó vízlabor. Végre. Már csak meg kell rajzolni néhány görbét, és leadni a jegyzőkönyvet. Igaz, hogy még vissza van egy egész napos elfoglaltság a VKKT laborban, meg három nap Gödön a mérőtáborban, és egyiktől sem leszek nagyon boldog, azért csak meglesz!

Sikerült aláíratnom a vasbetongerenda tervezésemet. Földművel nem konzultáltam, mert a Civil valamiért nem akarta azt csinálni, amit én gondoltam, hogyha így viszem véghez a dolgokat, csinálnia kellene. Ezért elkezdtem az egészet teljesen legelölről. És habár másodjára semmit nem csináltam másképpen mint előtte, mégis jó lett a végére. Reggel SG nagyon sokat segített, hogy tovább haladjak a projekttel. (Köszönöm szépen.) Egyelőre úgy látom, van esélyem, hogy szerdára leadjam.

Kinn voltunk ma Construmán, ingyen regisztrációval. Nem igazán éreztem szakmainak a dolgot, de az ilyenkor egyéb mellék kiállítások egész jók szoktak lenni. Tavaly is a fürdőszoba-részlegért voltam oda, idén is. Még mindig élek halok, hogy egyszer lesz egy hidromasszázs kádam és egy jakuzzim otthon, egy úszómedece a hátsó kertben, valamint a fenntartott saját garzonomban az a zuhanyzófülke-hidromasszázskád kombó. Igaz, a dizájn része sem volt rossz, de a kert a tavalyinak közelébe sem ért! Körülbelül ennyi a vélemény.

Háromkor sikerült végül elindulni a Móriczról. Most először mentem ki vonattal az EXPO-ra, mert eddig mindig lusta voltam megnézni, mikor indulnak a Keletiből. Ez nagy butaság volt részemről. Mindenkinek üzenem: EXPO-ra vonattal menjen a Keletiből, mert kb. öt percenként megy egy (az összes személyvonatnak az első megállója — legyen az sülysápi, nagykátai, szolnoki, gödöllői, hatvani —, hat perc menetidő kb., és BKSZ érvényes). Természetesen mikor kiértünk mindenki majd éhen halt, ezért egy kevesebb sétálás után a lángost választottuk. Nem annyira olcsóért, de jobbat adtak, mint vártam. RBalázsnak támadt egy kis afférja a lángoson megmaradni nem akaró tejföllel és a szélben szálló szalvétákkal, de jó mérnökpalánták lévén ezt is megoldottuk. :) Egész jót sétálgattunk néhány órán keresztül, kellemesen el is fáradtam.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása