A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

2011. április 06. - Vyca

 Lehet mégsem bírom a stresszt annyira, mint gondoltam. Az elmúlt másfél hétben megint rengeteg energiám van benne mindenbe, mégsem sikerül semmi. Persze lesz ez majd jobb is, és túl fogom élni, ahogy eddig is sikerült, meg az akadályokat is szoktam venni többé-kevésbé, de nagyon frusztrál, hogy amihez nyúlok, semmi nem megy. Lehet az is a baj, hogy nem is érdekel, de attól még jó képességű vagyok, és ne kelljen már oda jutnom, hogy a másodfokú egyenlet megoldóképletét se tudjam! Teljesen szét vagyok esve.

Az aktív hónapom elmúlt. Ebben a hónapban már nincs pénzem a táncra. Teniszre meg keresünk egy negyedik embert (figyelem, felhívás! csütörtökön 15-16h között egy órás teniszezésre a pályabérleti díj negyedéért, 600-700 Ft-ért jelentkezőt várok egy totál kezdő egy régóta teniszező és egy már nem kezdő státuszú ember mellé), mert hárman egyrészt nem jó játszani, a fele pályadíjat meg sokallom egy óráért.

Vezetni nem voltam már majdnem két hete. Így nem fogok májusban végezni vele, pedig nagyon akartam.

Szakmai gyakorlattal kapcsolatban várom a 15-ét, hogy kiderüljön, mehetek-e a B helyre, aztán meg telefon az A helyre... Ha valahogy mindkettő sikerülne, akkor meg szeretném elintézni, hogy az egyiket beszámítsák ősszel kivitelezői gyakorlatnak, aminek következtében meglenne hat kreditem és már csak a kötelező tárgyak lennének vissza. Szóval már csak másfél hét és minden kiderül.

A hétfői nap még szörnyű volt. Három vonatról maradtam le, mert nem sikerült elindulnom 5 perccel korábban. Direkt haza akartam jönni, hogy az utolsó órát egyszer kihagyom, és másnapra jobban felkészülök az acél ZH-ra, de végül nem értem korábban haza, csak egy nagy adag ideggel lettem gazdagabb.

Nincs tehetségem sem affinitásom ezekhez a szerkezetes dolgokhoz. Egyáltalán nem is érdekel, ennek ellenére annyit foglalkozom velük, mint az elmúlt két félévben semmivel, és nem megy. Már egy hete szerencsétlenkedek a vasbetongerenda tervezésével is, mert először elbénáztam, aztán most meg sehogy sem akar kijönni aminek ki kell. Természetesen nem voltam konzultálni, a tanárom meg valószínűleg nem lesz megtalálható már a héten, így az első határidős feladatomat kezdhetem pótdíjjal. Gyűlölöm a pótdíjat és még jobban a pótZH-kat. Lenne már vége! Az egésznek és csinálhatnám amihez kedvem van, de legalább tanulhatnám amit szeretek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klapperes 2011.04.07. 18:37:56

Jó lenne túlleni mindig az inaktív hónapokon? Az, hogy vannak olyan időszakok, amikor tényleg azt hiszed, hogy semmi sem sikerül, két dolgot tehetsz: 1, gondolsz arra, hogy korábban amit csináltál milyen jó volt! 2, Bízol benne, hogy mihamarabb újra amihez kezdesz, jó lesz! Több lehetőségen nem is érdemes rágódni!! :-)
süti beállítások módosítása