A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Feladós

2012. március 06. - Vyca

 Sokan sokfélét gondolnak rólam. A legtöbbjüknek nagy valószínűséggel van igazuk is

Az egyik ilyen sztereotípia, hogy én feladós vagyok. Igen, szoktam. Amikor már tele van a hócipőm mindennel, vagy csak egy dologgal, de azzal nagyon. Átmenetileg előfordul, hogy valóban hagyjon mindenki békén adott témával. De aztán kizsörtölődöm-kidühöngöm-kimorgom-lecsillapodok, és végül újra nekikezdek. Ha valamiről nem akarok beszélni, akkor nem kell erősködni, mert csak ideges leszek. Nincs szükségem közbenső nyüstölésekre, rugdosásokra, legfeljebb meghallgatásra, esetleg vigasztalásra. Viszont sosem szeretem azonnal hallani, hogy "majd legközelebb". Mert ahhoz idő kell. És ha itt az idő, magamtól megyek neki még egyszer és magamtól hozom szóba.

Most az újra nekikezdek szakaszban vagyok.

Ha valaki megnyerné a lottót, bármekkora adományt/támogatást/megélhetési-tanulási hozzájárulást szívesen elfogadok..

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása