A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Indul a tavasz

2011. február 07. - Vyca

 Kiszámoltam. Még 28 hét, azaz pontosan két szorgalmi időszak, meg aztán egy diplomafélév, ami elválaszt a mérnökasszony léttől. Nincs több dobásom, ezért oda kell figyelnem rá. Ijesztő... Megint elértem azt a szintet, amikor egyszerűen már unok bejárni az iskolába. Gimiben is ez volt a hatodik évben. Ha okos lettem volna, most végeznék, és nem lenne ilyen gondom. De majd most megmutatom. Pedig azt hittem, hogyha elkezdődik, jobb lesz a közérzetem. Mondjuk lehet nem már az első nap után kell várni a csodát.

Mindenkinek: kalandra fel!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása