A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Parlament

2011. január 09. - Vyca

Tegnap jártam hivatalos okokból a belvárosban. A Kossuth téren is. Ahol mindenhol az EU 2011 nagyon csúnya logója nem egy plakátról mosolygott rám. Nem tudom, ki találta ki, hogy a nemzeti trikolórral írjuk le, "eu" (ami ugye így kis betűkkel még csak nem is helyes), de szerintem minimum vissza kellene vonni az érettségijét.

 Csöpp Csaj: 110108 121848

 A Parlamenten a ködös idő ellenére is, vizesen lobogott az EU 12-csillagos és a mi háromszínű zászlónk. Mindez egyébként csak azért szúrt szemet, mert a piros-fehér-zöldben vakítóan fehér volt a fehér. Eszembe ötlött, hogy biztos most cserélték ki, aztán meg hogy persze, az EU elnökség miatt van. Ami mégis igazán szívmelengető, az a következő látvány volt:

 Csöpp Csaj: 110108 122339

Mondjátok meg, mikor és hol láttatok utoljára ennyire gyönyörű, valódi, teljes egészében (természetesen ha a csavarokat és szögeket leszámítom) fa állványzatot? Szerintem lenyűgöző.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markog 2011.01.09. 23:46:17

Éljen a fafal :D- Amúgy én múltkor a Duna felőli homlokzaton ámultam el. Azt tudtam, hogy már egy ideje kész, de most figyeltem meg így totál állvány nélkül. Szép lett.

Törzsgyökeres szentesi 2011.02.17. 20:45:13

Én például nem ekkorát, de egy ugyanilyen nehézállványt fotóztam a helyi református nagytemplomban.
süti beállítások módosítása