A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Felismerés

2009. december 29. - Vyca

Ma rájöttem valamire. A rock segít átélni a fájdalmat, a Kispál a melankóliát (gyakran nálam okozója is :D ), de a trance és a dance (vagy nem tudom, én nem vagyok annyira tisztában a különbségekkel) ami kirángat belőle. Akárcsak ma 3 órás szenvedés után délután kettőkor engem az ágyból. :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2009.12.29. 21:26:32

ilyen zenét ne hallgass, pusztítja az agysejteket :D

Vyca 2009.12.29. 21:52:51

@mikulas: Valami destruktív nekem is kell.

northwood 2010.01.03. 15:10:21

A dance a modern, többnyire szintetizátorokkal vagy számítógéppel – előállított tánczenei műfajok gyűjtőneve. Jellemzői az elektronikus, gépies hangzás és a gyors – 145 BPM körüli – ritmus, illetve az alapütemet adó, jellegzetes elektronikus dobgép. Több alfaja van, house, techno, rave és a trance. A trance zenére főként "elszállós" dallamok és kiállások jellemzik, ezen felül sok dallam és hangszer található benne. Ennek is több alfaja van, például hard, club, acid, psy, progressive vagy tribal trance. A Sensation White elsősorban trance és house (ami a elektro, funk és az R&B leszármazottja).

Egyébként nekem is nagy kedvencem ez a mix :))

Vyca 2010.01.03. 17:57:10

@northwood: Mondanám, hogy most okosabb lettem, de ezt még ahhoz párszor át kell rágnom, hogy képes legyek feldolgozni.
Egyébként pedig a VU-s adatlapod megtekintése után kezdtem el aznap ilyet hallgatni. :)
süti beállítások módosítása