A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

2011. március 04. - Vyca

 Hangulatváltozásaimat követni szinte lehetetlenség! Most pillanatnyilag megint remekül vagyok. Voltam ma táncórán. Gábor még mindig nem változott, ugyanolyan szeleburdi, mókás és szórakozott - csak kicsit öregebb. Én is öregebb vagyok.

Szóval volt nyílt óra. Az Örsön. Annyira nem is drága. Még hétfőig megálmodom, hogy van-e kedvem és energiám hetente kétszer lenullázni magamat fizikailag. Igaz, a fizikai fáradtság után mindig úgy alszok, mint akit fejbe vertek, és annál nincs is jobb. Már ezer éve nem mozogtam egy órát - mert a sétálást nem veszem aktív mozgásnak. Mire lejárt az a 60 perc, fájt a fejem, a lában, hányingerem volt... Ha hozzászokok, akkor majd felpörget. Régen is az volt a kedvenc részem, mikor még Bogárdon jártam táncra, amikor hazafele nem érdekelt semmi, egyszerűen boldog voltam és felszabadult.

Úgy néz ki, idén végre lesz valami a teniszezésből is. Találtam három embert mellém, és megfelel mindenkinek az időpont is. Remélem ha hétfőn beszélek a teniszpályás emberrel, akkor még tudok pályát foglalni akkorra. Még soha nem teniszeztem. Vicces lesz, mivel Zsuzsi sem, RBalázs azt mondta, kezdő, szóval SG lehet hogy nem fogja élvezni a  játékot... Bár véleményem szerint kompenzálni fogjuk a látvánnyal és a show-val, amit kapni fog. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása