A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Ezt miért akkor találom meg, amikor már vége?

2009. szeptember 20. - Vyca

Sajnos az @rc kampányolása egyre gyérebb.. Ha idén nem szólnak, hogy menjünk ki megnézni, én őszintén bevallom, el is felejtem, hogy van. Pedig szeretem, és az utóbbi 6  évből ötször szerintem kinn is voltam.

Ahogy idén is. Egyre több a szponzorált alkotás, és ezért kisebb arányban szerepelnek a kreatív művészek. Ez kicsit szúrja a szememet.

Egy kis összefoglalás ezen a linken egy ismerőstől. Nézzétek meg a bejegyzését, az abban levő linkeket, és szavazzatok rá! ;)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2009.09.21. 09:31:32

barátom volt kinnt, mondta hogy nagyon sz@r volt, ja és nem értem én ezt az arcoskodást. divatkultúra, nem több

VakondM 2009.09.21. 23:21:49

Már tavaly sem voltam. Pedig régebben minden évben ott voltam és amióta volt fényképező gépem végig fotóztam az összes plakátot is. Hiába így kell elrontani valamit ami egyszerű de jó. :(

MTBence 2009.09.25. 13:59:20

Sajnos nekem is az a véleményem, hogy az @rc színvonala a kezdés óta csak romlott. Régebben én is elmentem megtekinteni. Voltak már akkor is szponzorált plakátok, de nem sok. A teret inkább az elgondolkodtatóbb és poénosabb alkotásoknak adták. Tavaly és idén nem voltam. Talán jövőre újra elmegyek...
süti beállítások módosítása