A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Álmatag reggel

2009. május 13. - Vyca

Vannak napok, amikor nem akarsz felkelni. Amikor jó érzés csak úgy, mozdulatlanul feküdni az ágyban, és élvezni azt az átmeneti állapotot, mikor  már nem alszol és még nem vagy ébren, de az álom- és alvásbeli érzések ott kóvályognak az ébredező testben és tudatban. Így nem csak abban a pillanatban nem akarsz felkelni, amikor lenyomod az ébresztőt, hanem egyáltalán nem. Csak két vonatot hagytam elmenni, és háromszor hallgattattam el a telefont. Majd a reggeli, kristálytiszta logikával végiggondoltam, hogy miért is kellene bemennem a suliba. Az eredmény: semmi értelme. Tehát ma sztornózom. Bár az ébredezés melankólikus érzését ezek után már nem kaptam vissza, de boldogsággal töltött el, hogy maradhatok még a paplanom és szeretett kispárnám bársonyos puhaságában, és a másik oldalamra fordultam. Majd a régóta ismét hozzánk száműzött forgalmista kedves hangját hallom, amint tájékoztatja az utazóközönséget, hogy a Déliben bombariadó van, így az se nem fogad, se nem indít vonatokat. Nem mintha nekem Kelenföld nem lenne elég, de ezt égi jelnek vettem, mely a döntésem helyességét igazolja.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2009.05.13. 12:09:25

én meg vérben forgó szemmel felkeltem, elmásztam a gyógyszertárba szemcseppért, ami "csak" ezeötszá, aztán nekiálltam tanulni. mint látod, nem sok sikerrel. Vannay tanárurat innen is puszilom...

Vyca 2009.05.13. 15:54:29

@mikulas: Sajnálom.

És tényleg, így utólag mindenkivel 3 másodperc néma együttérzést tanúsítok, akinek ma mindenképp muszáj volt felkelnie és kötelezettségei után járnia. De komolyan.

Nórcsi88 2009.05.13. 20:40:46

hahó!
Örömmel látom (most vettem észre :)),hogy elkezdtél blogolni.sok olvasót meg minden ilyesmi amit ilyenkor szokás mondani :D
a bejegyzéshez meg annyit,gyerekek,most már csak két nap van a 14.hétből, szóval kitartást hiszen már nem is kell aludni a végéig!

Vyca 2009.05.13. 21:03:15

@Nórcsi88: De már nem lehetetlen félév végéig aludni. :P

MTBence 2009.05.14. 00:42:01

Látom, írásod 9.31-kor került fel ide. Elgondolkodtató, hogy kinek mi számít korai kelésnek. Van "valaki", akit hétvégén a délre beállított ébresztő sem tud megfelelő mértékben buzdítani arra, hogy kikeljen az ágyból. Ez az egyén megmagyarázhatatlan módon ilyen esetben soha nem a szundi funkciót ellátó nyomógombot találja el. Sőt, a telefonját be sem kapcsolja, nehogy bárki miatt is el kelljen hagynia hőn szeretett ágyát! :D

Bahndie 2009.05.14. 09:53:46

Bár az előbb említett egyént egy másik trükkös-furfangos egyén a telefonja bekapcsolása nélkül is fel tudja ébreszteni 15 kilométer távolságból is, ha igazán akarja. Mondjak példát? :)

Ettől függetlenül ma én is hagytam magam visszaaludni. :D

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.05.14. 23:00:29

@Vyca: Áramszedő zárlat, gyalogosgázolás. Ez a vonalunk mérlege. Emiatt majdnem a mi tanulóvonatunk is borult. Sejtheted, hogy nem volt poénkodós, röhögcsélős a mai szolgálati vonatozásunk. Van egy olyan érzésem, hogy ma nekem is beteget kellett volna jelentenem. Ezzel együtt mondjuk én személy szerint az eddigi legjobb teljesítményemet nyújtottam a zöld ördögön.

Remélem, hogy a holnap valamivel jobban sikerül. A bloghoz sok sikert! :)

@Bahndie: Irigylem azokat a főállású hárombetűsöket, akik lenyomhatják reggel a vekkert! :)

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.05.15. 16:23:47

@Vyca: Hát mit mondja... Az ajtó rángatós idős bácsit majdnem elhúztam Erzsébet parknál, mert még a mozgó vonat ajtaját is rángatta. Ezek után D2 a sarokba, és Másodjára már nem azt mondtam a mikrofonba, hogy "Szolgálati vonat! Utasokat nem szállít...", hanem megjegyeztem neki, hogy a mozgó vonat ajtaját rángatni rendkívül káros lehet az egészségére, ha alásodródik a vonatomnak, úgyhogy lépjen hátra MOST!

Egy nő meg a folyamatos légsípkoncert ellenére majdnem elémlépett... Pontosabban elém is lépett, de kisomfordált a sínekről, amikor már csak 20-at mutatott a sebességmérő... :S

Ma összejöttek a hülyék... :S
süti beállítások módosítása