A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

2011. február 17. - Vyca

 Lássuk csak, mi történt velem mostanában.

Kedden tartottak szakmai gyakorlatról tájékoztatót. Mint kiderült, eme csodás és várt esemény csak a közműveseknek volt hasznos, ugyanis nem történt más, mint a VKKT marketingelt: menjünk hozzájuk szakmai gyakorlatra, több mint 50 céggel állnak kapcsolatban, a VKKT-nak van saját támogató programja, amelyet akár ösztöndíjként is fel lehet fogni stb. Egyet nem értek: miért nem lehetett a neptun üzenetbe feltüntetni, hogy adott tájékoztató csak a közműveseket érinti?

Ezzel egy időben volt vasútépítés és fenntartás órám. A félévben az egyetlen, ami valóban érdekel, és ami valóban élvezetes is. Alapjában véve egy fiatal férfi tartja, aki néhány évvel előttünk végzett itt a BME-n és most is tervezői-kivitelezői feladatokat lát el. Úgy érzem tőle sokat fogok tanulni. Kormossal is volt egy órám, és nem értem, az emberek többsége miért nem szereti. Szerintem jól felépítette a mondanivalóját és érdekes dolgokat mondott, ha nem is a legérdekfeszítőbb stílusban.

Így a negyedik év végén az alma mater padjait koptatva érzem csak igazán, hogy ez a szak teljesíthető lett volna négy év alatt. Nekem még van ugye 59 kreditem, illetve a diplomafélév, ami összesen három szemesztert takar ezzel együtt. Olyan két félévet akarok teljesíteni, amilyennek a felét sem nagyon sikerült eddig. Mégis úgy érzem utólag, hogyha akkor jobban odafigyelek, akkor már én is a diplomamunkámat írhatnám. Zavar az is, hogy negyedéves fejjel olyan órákra járok, ahol másodévesekkel vagyok körülvéve. Zavar, hogy nem tudnak csöndben lenni, nem tudnak figyelni. Lehet, hogy két évvel ezelőtt engem sem érdekelt a dolog, az is lehet, hogy egyszerűen csak zsémbesebb lettem, de megvan a véleményem, hogy ha valakit nem érdekel az előadás, nem kötelező bejárni rá. Csak a katalógus miatt zavarni a többit, nem szép dolog. Egyébként egyetemre sem muszáj járni. A héten az szakította el a cérnát, hogy fafal előadáson az előttem levő sorban két lány telefonált. Miközben kedves idős szaktekintély néni tartja a fa tulajdonságairól az órát. Hihetetlen, hogy az alattunk levők mennyivel szenvtelenebbek és szemtelenebbek! A jövő mérnök generációja...

Lehet korsót meg gyűrűt rendelni, meg lesz szakest meg évkönyv. Persze én nem idén diplomázok, de a héten tapasztaltak után eszem ágában sem lesz az alattunk levő évfolyamok szakestjén megjelenni. Lesz gyűrűm és korsóm is, már rendeltem. :)

Túl az év első megmérettetésén, a KRESZ-vizsgán, elkezdtem a héten vezetni is. Nagyon kedves női oktatóhoz voltam beosztva, élveztem az órát. Egy aprócska icipici bökkenő: nem értem el normálisan a kuplungot az autójában... Így az első óra után autó- és oktatócserére lettem ítélve. Ma voltam másodjára, az új autóban. Valóban nincs izomlázam, és nagy valószínűséggel holnap minden fájdalom nélkül fogok tudni felmenni a lépcsőn. Viszont az új oktató mellett nem érzem magamat annyira jól. Teljesen korrekt, egyetlen kifogásom sem lehet ellene, és nincs is, de szeretném vissza a nénit! :'( Miért nem lehet csak autót cserélni?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katus.. 2011.02.17. 21:48:21

Jajj, az az órád akkor kb. olyan lehet, mint ami nekem volt elsőévesekkel tavaly... Papírgalacsinokat és még mittoménmit hajigáltak. Óvodában éreztem magam, nem egyetemen.
Találj még vmi problémát a kocsival kapcsolatban, és cserélj még egyszer, hátha harmadjára minden stimmelni fog! :)
süti beállítások módosítása