A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Végnapok

2010. január 05. - Vyca

Ezt a videót én nagyon sokáig kerestem annó, és nagyon sokára sikerült megszereznem végül. Azóta felkerült Youtube-ra is. Az első vonalbezárásokról/ra készült. Nézzétek és élvezzétek. Vagy szomorkodjatok. Ugyanis szerény véleményem szerint ez egy zseniális videó lett (nem tudom, ki vágta össze, de köszönet neki). Nagyon elkapta azt a melankolius hangulatot és érzést amit sok vasútszerető érez a magyar vasút helyzetével kapcsolatban. A zenéért meg külön dícséret.
Csak szerettem volna megosztani Veletek is. Ennyi beszéd azt hiszem bőven elég volt.


Végnapok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilás 2010.01.11. 21:50:39

Profi videó, nagyon élveztem, bár szomorú a történet és ezzel még vége sincs sajnos. Anyadisznó tette fel a jutubra, jó lenne tudni ki csinála. Ismered az alájátszott számot?

Attilás, a mv sörözőből

Vyca 2010.01.11. 22:55:08

@Attilás: Nem volt nehéz felismerni ;)
Az alájátszott számot azóta ismerem, mióta ezt a videót. Előtte még sosem hallottam, és lehet, hogy ha magában hallom, el is felejtem, de pontosan illik ide. Ezért a dícséret hozzá.
süti beállítások módosítása