A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

2011. január 20. - Vyca

Végeztem mindennel erre a félévre. Most február második hetéig szünet. És túlvagyok a +2 vizsgámon is, az egyik szintén sikeresen (egy hibapontom lett összvissz), a másik borzalmas lett, de az majd csak negyedikán derül ki.
Ennek örömére sikerült elköltenem egy Széchenyit, de lényegében semmi olyat nem vettem, amire ne lenne szükségem... Na jó, lehet hogy eggyel kevesebb cipővel is beérhettem volna, de félévente egyszer én is megengedhetem magamnak, hogy költök valamit magamra.

Elintéztük anyuval a hivatalos tennivalókat is, aláírtam, hogy az államnak nem kell rólam gondoskodnia öreg koromban. Szóval addigra össze kell gyűjtenem legalább egy plusz lakásra valóra, hogy majd az albérleti díjakból eltartsam magamat. :)

Írnék még az egyetemről, meg arról, hogy mi mindent kellene tennem az elkövetkező két félévben, de most nincs hozzá kedvem, meg majd két hét múlva kipanaszkodom magamat. Azért annak örülök, hogy az ösztöndíjindexem ha nem is lesz jobb, de századpontosan ugyanannyi. :) A tanulmányi átlagban meg idén döntök csúcsot. Ez van, nem vagyok zseni. De már csak 2 félév.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása