A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Számot adok

2011. január 05. - Vyca

Hét. Na jó, persze nem így értettem, de szerintem vicces. És gondolom szokás szerint ismét csak én nevetek a saját poénomon, de már megszoktam. Természetesen nem összegzem az elmúlt évet sem.

Tegnap éjjel, miután elhelyezkedtem a kis ágyikómban, gondolván, hogy mostmár jöhet a mély, álomtalan alvás, az agyam (ahogy túlspilázottságkor az szokás) mégsem kapcsolt ki, és mindenfele kódorgott. Elképzelni sem tudom, hogy jutottam a végső konzekvenciáig, de megtörtént. Így most ismét van valamim, ami csak marad a fejemben, és valóra úgysem válik.

Van egy ismerősöm, néhány évvel idősebb nálam, férfi. Szoktam vele alkalmanként beszélgetni — sajnos kevesebbet, mint azt szeretném... Szóval már néhány évvel ezelőtt is mondogatta, hogy neki olyan szép terve volt az életre, de nem igazán jött össze. Nemrégiben, egy-másfél hónappal ezelőtt megint beszéltünk, és ahogy lenni szokott miután rékérdezek, mi a helyzet a lányok terén, kilyukadtunk oda, hogy ennyi idős korára már két gyereket akart, és még barátnője sincs (azért talán most alakul neki), és kifut az időből. Nincs még 30 éves. Én meg mindig mondogatom neki, hogy de még amúgy is olyan fiatal, majd lassan eljön az idő, meg a nagy ő is, és ha már nem úgy jött össze az időbeli tervezés, örüljön annak, ami van, ne bánkódjon.
Tegnap ahogy feküdtem az állomási lámpák által bevilágított szobámban éjjel egy-két óra körül, rájöttem, hogy nem is beszélt butaságot... Milyen tökéletes lenne, ha mondjuk egy éven belül férjhez mennék, 2012 nyarán meglenne mindkét diplomám, ősszel lenne kisbabám, néhány évet otthon töltenék, aztán még mindig fiatalon (érteni kell itt: 30 alatt) elkezdeném a karrieremet. És mindehhez már csak egy olyan jóvágású férfi kell, aki addig a néhány évig eltart, és szeret, és szeretem... :S

Tehát maradok a realitás talaján, mivel eltartóképes emberem mostanában nemigen lesz, és (a végén tényleg) karrieristává válok, ahogy azt anno első kedvesem a fejemhez vágta. Az pedig olyan ridegen és kőkeményen hangzik. És én mennyire megharagudtam akkor ezért... Pedig igaza lesz... :S
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katus.. 2011.01.06. 00:06:26

Ejha milyen ismerős álmok... Diplomák, gyerekek, munka. Az utat legalább látom, csak vajon milyen sorrendben érek oda?
És a szőke herceg bármikor felbukkanhat! ;)

markog 2011.01.06. 00:18:38

Úgy néz ki mindenki ugyanarról álmodik. Mondjuk nálam a gyerekszülés része kiesik, szóval ilyen szempontból könnyebb a dolog. de a többi :S

Vyca 2011.01.06. 00:25:29

@markog: Jóvágású férfi, aki eltart? :D
@Katus..: Úgy tűnik, én is meg te is nőből vagyunk. :)
süti beállítások módosítása