A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Ez meg az

2010. november 29. - Vyca

Ma egy órám lett volna, az utolsó UV labor utas órája, ahol elkészítettük volna a félévben végrehajtott kísérletek jegyzőkönyveit. Aztán itthon meg kellett volna még egyet csinálni másik mérési eredményekből. De nem tartották meg, azt mondták, nem lesz jegyzőkönyv sem. Ez rossz, mert csak erre vártam ma egyetemen, másrészről viszont már van egy ötösöm egy két kredites tárgyra. :)

Sikerült megírni a talajmecha pót ZH-t is, abból még megjelenek két laboron, és szintén van aláírásom. Remélem még karácsony előtt túlleszek a vizsgán is.

Múlt héten volt egy srác, aki felszedett Fradiban egy sín mellett heverő komplett leerősítést, mondván kell az neki. Én meg mondtam, hogy talán mégsem úgy kellene bemenni a KFV laboratóriumába, hogy kezében lóbál egy kapcsolószert, ezért eltettem a táskámba. De mikor vége lett az előadásnak, úgy eltűnt, hogy hiába kerestem, nem találtam. Hazahoztam. Ma találkoztam vele, mondtam, hogyha nagyon szépen néz rám, akkor visszaviszem neki 35 km-ről, ahova hazacipeltem. De azt mondta, nem nőtt annyira a szívéhez, megtarthatom - így mostmár ilyenem is van. Szépen fog mutatni a vitrinben. :)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markog 2010.11.30. 02:06:35

Örülj neki, gyarapodsz "sínalkatrészekből". Már csak egy betonaljdarabot kell öntened és össze is rakhatod a cuccost. És akkor kész is a nagy mű :D. Labornak meg örülj. Én szívesen vettem volna így egy szerkezetek geodéziáját, de már szerencsére az is letudva.... :D
süti beállítások módosítása