A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Eddig volt macskánk

2009. november 19. - Vyca

Szóval zsörtölődhetek, hogy szerintem a macska nem lakásba való, de azért jól elvoltam vele. Meg ugye mint kiderült, az én szavam nem sokat számít, tehát ahhoz sincsen közöm, hogy visszakerültünk a normális kerékvágásba. Anyu unta meg, és lett rá dühös. Vagy igazából nem tudom, mi baja volt vele, valószínűleg csak rosszkor volt rossz helyen, és rajta lett levezetve minden egyéb mérgesség. Így a macska lekerült vidékre, nevelőapám anyjához.

Azért csak megszerettem azt a kis gombócot - meg szerintem ő is engem, mivel mindig jött hozzám dörgölőzdködni meg dorombolni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markog 2009.11.19. 19:33:56

Aranyos macska volt. Főleg ahogy caplatott utánad, amikor kint voltál... :)

Vyca 2009.11.19. 21:07:48

@markog: Pedig nem is idomítottam. :)

Nórcsi88 2009.11.20. 16:26:40

mondtam ,hogy ad nekem ha nektek nem kell :(

Bahndie 2009.11.21. 17:48:51

Így legalább nem kell belenyomni az orrát... :)

VakondM 2009.11.23. 21:29:54

Látom nem sikerült a cicus nevelés....

Vyca 2009.11.23. 23:38:00

@Bahndie: Azon már túl voltunk, nem is egyszer.
@VakondM: Én minden tőlem telhetőt megtettem. És most meg hiányzik... :(
süti beállítások módosítása