A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Levélből poszt

2009. október 11. - Vyca

Az alábbi poszt egy a RendszerGazdámnak küldött levél.

Most iszonyú mérges vagyok!
Először is azért, mert teljesen meghalt a DVD meghajtóm. Egyszerűen nem pörgeti fel a diszkeket. Egy dolog, hogy karcolta őket. Ezt megoldottam azzal, hogy a sorozatos DVD-m addig volt benn, míg végig nem néztem mind a 12 rajta levő részt.
Tegnap este még néztem két Angelt. Semmi baja nem volt. Ma reggel bekapcsoltam a gépet, kimentem a konyhába, míg elindult, hogy iszok. Mire visszajöttem, addigra kidobta a DVD-t. Néztem, hogy ezt most miért... Visszatettem, és nem olvasta be, kidobta. Megpróbáltam másik diszket is, ugyanez volt az eredmény.

Továbbá, mivel ideges vagyok, ki akartam írni magamból a fórumon... Hadd ne mondjam, hogy nem találtam, hol lehet új topicot létrehozni. Nem bántásból de szerettem volna csinálni egy dühöngőt, amit elkezdtem volna gyönyörűséges kis irományommal.

Most nem azért, mert Veled van bajom, de rohadtul elegem van! Tudod direkt azért szántam 350 ezer forintot a laptopra, hogy az működjön rendesen, ne legyen vele gondom, és két év múlva is gépnek lehessen nevezni. Arról nem is beszélek, hogy mire visszafizetem, addigra kb. 600 lesz a vége, mert ez ugye már a saját szoc. prob., hogy nem születtem gazdag családba.

De az azért már nonszensz, hogy megveszem a gépemet, aztán koncentrikusan nyírja szét a lemezeket, azt megcsinálják, majd mire természetesen lejár a garancia, sugárirányban.. És mivel nem akarok másnak rosszat, csak a saját lemezeimet nyíratom szét... De hogy mostmár egyáltalán nem működik, teljesen ki vagyok akadva. NINCS 25 ezer forintom, de még 15 sem, hogy új meghajtót vegyek! Most ott tartok, hogy legszívesebben kidobnám az egészet az ablakon az esőbe, a vágányok közé! Csak hogy még rajta van a másfél év részletfizetés.. Ja, és ugye azt se mondjam, ha eladnám alaktrésznek sem tudnám belőle kifizetni a fennmaradó összeget...

Ennyit a kábításról. Nekem ezek után senki nem fogja beadni, hogy a presztízstermékek bármivel is jobbak lennének az olcsó kínai szutykoknál!

Én bolond, hogy bedőltem a kábításnak!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VakondM 2009.10.11. 16:14:06

Nekem a Fujistu Siemens CD olvasója szórakozik, csak az a baj, hogy a végén úgyis ő fog rá...ni :) De az egy olcsó vacak ehhez képest. Az ő műsorszáma az, hogy megír egy DVD-t és mikor kész és visszaolvasná a Nero nem fogja fel. A másik gépbe téve viszont teljesen jól működik. Rejtélyes!

markog 2009.10.11. 18:14:58

Ilyet nekem is játszott anno. De ott akkor a Nero volt a ludas. DVD író csere azután következett be, hogy rendszeresen elcseszte ugyanazokat a sávokat (ASUS FJ3R)...

mikulas 2009.10.12. 08:53:09

Nekem meg gagyi Acer Aspire-m van, mindenki azt mondta ne vegyek Acer-t, és a vindóz hülyeségein kívül az ég adta világon semmi baja. Ja és 150 volt "csak"

KeRTi · http://blog.gardenee.net 2009.10.15. 19:54:05

a hordozható optikai meghajtók mind ilyenek: porosodnak, melegszenek, a kettő együtt... én még nem találkoztam olyannal, amelyik ne lett volna legalább lassú... a megoldás usb-s vinyó - vagy ha nem a méret a lényeg - pendrive.

Vyca 2009.10.15. 20:26:26

@KeRTi: Ez nem bíztató. De valójában nekem már olyan mindegy, mit veszek, mert minden tönkre megy... :S

Vyca 2009.10.17. 18:15:47

Jelentem a fehér család bővült egy taggal. VEttem külső meghajtót, és (egyelőre) működik is. Remélem így is marad.
süti beállítások módosítása