A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

"Lehet ezt így is, és úgyis ahogy Te csinálod"

2009. május 25. - Vyca

FIGYELEM! A következő bejegyzés tartalmazhat olyan gondolatokat, amiket esetleg rossz néven vehetsz. Ne vedd, nem célom senkit megbántani! És természetesen akinek nem inge..

Vagy az is megeshet, hogy a kettő között nincs is nagy különbség - talán azzal a kivétellel, hogy nekem azért valamilyen rögeszmés módon még mindig szándékomban áll valóban el is végezni. Bár az jó kérdés, minek...

Vannak dolgok, amelyeken az ember egyszerűen nem képes változtatni, ha beleszakad, akkor sem. És vannak, amelyek maguktól változnak. Természetesen megeshet, hogy mégsem igyekszem eléggé... Mindig megfogadom, hogy következőleg máshogy végzem el a dolgaimat, és odafigyelek, és ez még egyszer nem fordulhat elő velem, de hiába, a végeredmény ugyanaz: egyszerűen nem tudok kibékülni a határidőkkel. Annyi a dühítő az egészben, hogy egy elvégzendő feladat nem azért nem készül el, mert nem vagyok rá képes - mert tudom, hogy sokaknál jobban meg tudom csinálni! - hanem mert egyszerűen képtelen vagyok belegyömöszölni a fejembe, hogy mindennek határideje van. A lényegen természetesen nem változtat semmit, ugyanúgy sikertelennek és el nem végzettnek van nyilvánítva, teljesen mindegy hogy esetleg 60-80%-ban kész, és ez lehet akár tökéletes mérnöki megoldás is, mert befejezetlen. És ebben az eredményhajhász világban ez elég cudarul minősít engem.

Azért a gondolat ilyen esetekben ott motoszkál a fejemben: világ életemben nem csináltam mást, csak tanultam. Úgy gondoltam, ezt elég jól tudom művelni. 20 évig fogalmam sem volt, mit akarok kezdeni magammal, és amikor rájöttem, majd belevetettem magamat teljes lelkesedéssel, sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy a körülöttem levő emberek már a legelején belefásultak az egészbe (láttam aki kb. már  harmadik héten olyan volt, mint akivel citromot etettek).  Pedig mennyivel tökéletesebb lenne a világ, ha az embert csupa másik boldog, vidám, lelkes egyed venné körül? (Ebből itt most mondjuk csak a lelkes kapcsolódik a témához.) Mert nem lehet egy egész életen át (sőt, még két évig sem) bírni, hogy mindenki elszívja az energiádat - amitől nekik nem lesz jobb, de neked kétségtelenül rosszul esik -, vagy éppen csak rosszalló-irigykedő tekintettel mered rád, ha jókedved van. (Vagy szimplán hülyének néz, hogy mi bajom..) Miért lett mindenki szürke? És ami a legfőbb: miért szereti mindenki a szürkeséget? Miért nem akar ezen senki változatatni? Miért van, hogy inkább hagyjuk a dolgokat úgy ahogy vannak, minthogysem valamit tegyünk ellenük vagy értük? Miért ragaszkodunk olyan helyzetekhez, amikben nem vagyunk maradéktalanul boldogok? Miért hozunk sokszor homlokegyenest ellentétes döntést ahhoz képest, amit valójában szeretnénk?

De végül a konklúzió: Ha az egyetlen dologról, amiben azt hittem elég jó vagyok, bebizonyosodik, hogy az tévedés, akkor mit kezdhetnék magammal?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2009.05.25. 11:16:50

egyrészt most te nem vagy vidám :), másrészt tudod lehet hogy néhány ember ugyanazért fásult, amiért most te is az vagy, csak pl. én félév eleje óta gürcölök, sokszor elég kevés sikerrel, és látva, hogy másoknak könnyen megy, valahogy nem tudok együtt örülni velük. és most neked rossz ez az időszak, mert félév közben lehet hogy nem dolgoztál minden héten napokat egy-egy házival, és nem voltál fásult, de most összesűrűsödött minden, és úgy érzed, hogy mindennek vége. pedig nincs, tapasztalat, még ha legtöbbször én is sötéten látom a helyzetet.

Vyca 2009.05.25. 12:28:09

@mikulas: Á, tudom hogy nincs vége. :) De azt azért nem mondanám, hogy félév közben nem csináltam semmit..

MTBence 2009.05.25. 21:54:10

Húha. Meglehetősen borús hangvételű írás, egy mindig vidám, mosolygós csajtól. Remélem ez csak egy átmeneti állapot, s minden bizonnyal jobbra fordul majd kedélyed! Úgyhogy kitartást! És a szürkeséget - akinek nem inge, ne vegye magára alapon - én nem veszem magamra. Ezért küldök Neked egy kis vidámságot:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Vyca 2009.05.26. 11:48:28

@MTBence: Mindenkinek vannak rossz napjai..

Dió, a kaller · http://kaller.blog.hu/ 2009.05.26. 17:56:46

@Vyca: Rád sem ismerek! Te nem szoktál ennyire lehangolt lenni! Mi történt? :O

Nórcsi88 2009.05.27. 15:18:26

és lám,a világ mégis fekete! :)

Vyca 2009.05.28. 20:53:16

@Nórcsi88: "Az nem lehet hogy annyi szív hiába onta vért".. Tehát: kizárt, hogy úgy legyen! :P
süti beállítások módosítása