A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

Preambulum

2009. március 22. - Vyca

Körülbelül fél mázsa. Másfél méter meg egy kicsi. És jelen esetben nem igaz a "hosszú haj, rövid ész". De a lehetőség természetesen adott, hogy valaki az ellenkezőjét egy egy-másfél oldalas esszében logikus okfejtéssel interpretálja. Ha elég megnyerő, prezentálom. Vagy kommenteljetek!

Általában sokat beszélek. Pontosabban: nem sokat – rengeteget. Ennek nagyon egyszerű oka van: (nem, nem az, hogy szeretem hallani a saját hangom, hanem) szeretek valóban emberi kapcsolatokat kiépíteni. Ahhoz pedig kommunikáció kell. Kommunikációból pedig a verbális a kedvencem általában – értsd: egyszerűen szeretek beszélni.

Szerény személyem két egyetem professzorait és docenseit is boldogítja, tehát mondhatni, hogy a felsőoktatási mókuskerék kísérleti fehéregereinek tökéletes mintapéldánya vagyok. Azaz míg a hallgatói státuszom tart, annyit lógok, amennyit a TVSZ és a lelkiismeretem engedélyez (kivéve, ha valami érdekel), és gyarapítom a munkaképeskorúak passzív táborát.

Tehát ha minden jól megy, és a kedvem sem száll el, akkor itten láthatjátok majd a világot az én szememmel egy kicsit. Ennyi.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2009.05.10. 15:51:43

hmm, jó sok idegen szó. sok sikert a blogoláshoz!

Oldschool 2009.05.10. 16:26:01

sok sikert látom terjed a blogőrület :D

MTBence 2009.05.10. 18:59:38

Várjuk a történeteket! Sok-sok olvasót kívánok!

Bahndie 2009.05.11. 11:04:12

Azért én ismerek egy olyan embert aki nálad is többet tud beszélni... Muhahhaa :)

Vyca 2009.05.11. 12:54:06

@Bahndie: Nem állítottam az ellenkezőjét..

Vyca 2009.05.11. 12:54:50

És köszönöm az útravaló jókívánságokat!

smokedance 2010.10.13. 19:31:35

Én is a passzív munkakorúakat gazdagítom, bár nem jókedvemből. Érdekes, nem hittem, hogy ezt is meg lehet unni, pedig de.
És még egy apróság: a verbálison kívül is vannak jó kommunikációs csatornák :) pl. az írás.
Hajrá :)
süti beállítások módosítása