A good woman keeps her mind right and her body tight.

Szürke-színes hétköznapok

VYCA

2009. szeptember 25. - Vyca

Pár hónapja láttam a meglepetést, hogy a "Vyca" szóra Google barátunk engem dobott ki az első helyen. Mára sajnos veszítettem a presztizsemből, már csak a 6-7. helyen állok. :( Ezt nagy szomorúsággal, de tudomásul veszem.

Viszon amiért ez a poszt születik, az a következő.
Tudjátok, hogy kicsoda is VYCA? Megnézhetitek a "Who is VYCA?" menüpont alatt ezen a linken.

Tehát készüljetek, és tudjátok, hogy kivel álltok szemben, mikor hozzám léptek, ugyanis világhatalomra török!

Megjegyzésnek pedig szeretném megosztani mindenkivel a hírt: Jelentem sikeres gazdasági középfokú angol szaknyelvvizsgát tettem a BGF keretein belül, melynek eredménye 84%-os szóbeli, és 91%-os írásbeli, így joggal kaptam a "Megfelelt középfokon, komplex típusban." minősítést. Ezek után már csak 10 nap a gyakorlaton, a diplomamunkám megírása, a szakmai beszámoló elkészítése és az államvizsga sikeres letétele választ el a diplomámtól NyME-KTK nemzetközi gazdálkodás szakon, EU integráció szakiránnyal. Örüljetek velem!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vyca 2009.09.26. 23:20:49

@mikulas: Köszönöm. A világhatalomhoz, vagy a megjegyzéshez? :) (Hát persze hogy az utóbbihoz..)

MTBence 2009.09.27. 13:26:21

Én is gratulálok hozzá!

Vyca 2009.09.27. 13:43:10

@MTBence: Neked is köszönöm. :) De azért a leghálásabb a nyelvvizsga központnak vagyok, hogy könnyű vizsgasort állítottak össze. :)

A világhatalom senkinke nem tetszik? :(

KeRTi · http://blog.gardenee.net 2009.09.29. 18:55:33

Vietnámi-Fiatal-Keresztény

Egyszerre maximum kettő lehetsz, de szerintem csak az egyiket viseled büszkén:)
Hadd ne fejtsem ki melyiket miért gondolom és hogyan...

(grat)
süti beállítások módosítása